Vehicles. Reporting to the Team Lead and then through to the National Fleet Manager Land 121, this team forms part of our greater Service Division. About the Role The position of Mechanic is responsible for
of Vehicles. Reporting to the Team Lead and then through to the National Fleet Manager Land 121, this team forms part of our greater Service Division. About the Role The position of Mechanic is
Diehl Defence GmbH & Co. KG sucht in eine/n Manager (m/w/d) In-Service Support (ID-Nummer: 11901331)
Rheinmetall sucht in eine/n In Service Support (ISS) Manager - Soldatensysteme (m/w/d) (ID-Nummer: 11733726)
Rheinmetall sucht in eine/n In-Service Support (ISS) Manager Maritime Ausbildungssimulatoren (m/w/d) (ID-Nummer: 12135267)
Laverana GmbH & Co. KG sucht in eine/n IT-Service Manager / IT-Supporter (m/w/d) (ID-Nummer: 12061036)
DIS AG sucht in eine/n Service Desk Support / Incident Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 12021365)
Stadt Langenhagen sucht in eine/n IT-Service Manager (m/w/d) im 1st & 2nd Level Support (ID-Nummer: 11999119)
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Als In Service Support (ISS) Manager (m/w/d), übernehmen Sie die Planung und Steuerung von Serviceverträgen (national/international) für den Bereich After Sales. Hierbei
WOFÜR WIR SIE SUCHEN Als In Service Support (ISS) Manager (m/w/d), übernehmen Sie die Planung und Steuerung von Serviceverträgen (national/international) für den Bereich After Sales. Hierbei
communication skills, and a commitment to ensuring user satisfaction across the organization. Main responsibilities: Record and manage inquiries, faults, and requests via phone and email as part of 1st level
Service Manager (m/w/d) (IT-)Infrastruktur & Managed Service Eine gesunde Herausforderung - IT-Dienstleistungen im Gesundheitswesen. Die HBSN bietet ein ganzheitliches Beratungs
Service Manager (m/w/d) (IT-)Infrastruktur & Managed Service Eine gesunde Herausforderung - IT-Dienstleistungen im Gesundheitswesen. Die HBSN bietet ein ganzheitliches Beratungs- und Lösungsportfolio
der Kundenzufriedenheit. Als In-Service Support (ISS) Manager (m/w/d) fungieren Sie als Schnittstelle und übernehmen die Verantwortung für die ganzheitliche Betreuung unserer Kunden und Versorgung unserer Produkte
der Kundenzufriedenheit. Als In-Service Support (ISS) Manager (m/w/d) fungieren Sie als Schnittstelle und übernehmen die Verantwortung für die ganzheitliche Betreuung unserer Kunden und Versorgung unserer Produkte
und SchadenersatzmanagementAdministrative Tätigkeiten, die mit dem Versand von Paketen und deren Ausführung verbunden sindBetreuung von Klein-, Mittel- und Grosskunden zusammen mit dem/r Account-Manager/inKoordination zwischen internen
Your Contribution Precious Metal - Act as the Precious Metal Manager Planning - Prepares project estimates, cost reports, schedules, budgets, and change orders. Supports the development of the
Fleet of Vehicles. Reporting to the Team Lead and then through to the National Fleet Manager Land 121, this team forms part of our greater Service Division. About the Role The Field Service
Vehicles. Reporting to the Team Lead and then through to the National Fleet Manager Land 121, this team forms part of our greater Service Division. About the Role The Field Service Representative is
In Service Support Manager (m/w/d) Unser Kunde, ein international führendes Unternehmen in der Entwicklung und Produktion hochwertiger technischer Lösungen, sucht aktuell nach Verstärkung
In Service Support Manager (m/w/d) Unser Kunde, ein international führendes Unternehmen in der Entwicklung und Produktion hochwertiger technischer Lösungen, sucht aktuell nach Verstärkung
und Qualität zu behalten Grundlegende Erfahrung mit Microsoft Business Central oder aus dem Industrieumfeld Die Fähigkeit, Eskalationen und Risiken souverän zu managen und lösungsorientiert vorzugehen
ID: 12224 Einsatzort: D1 Berlin Start: Februar 2025 Laufzeit: 1 MM++ Bewerbungsfrist: 25.02.2025 Temp Für unseren Kunden in Berlin suchen wir einen IT-Service Manager (m/w/d). Aufgaben: Bearbeitung
manage many ongoing issues Excellent ability to work independently and efficiently with a minimum of supervision Strong team and communication skills Excellent written and spoken English language skills
manage many ongoing issues Excellent ability to work independently and efficiently with a minimum of supervision Strong team and communication skills Excellent written and spoken English language skills
partners via phone, email, and in-person interaction. The position’s primary duties are to manage sales order entry, shipment, and after-sales service for our retailers, serve as the primary contact person
partners via phone, email, and in-person interaction. The position’s primary duties are to manage sales order entry, shipment, and after-sales service for our retailers, serve as the primary contact person
respect to complex technical issues. You need to ensure the software applications environment is well developed and maintained with high quality. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to
manager in projects Good knowledge of automating tasks with Microsoft Powershell Knowledge of the administration of Apple devices is an advantage Good knowledge of trouble ticket systems (e.g. ServiceNow
-Systeme unserer Kunden durch umfassende Sicherheitslösungen. 5. Support & Wartung: Rundum-Service für bestehende Systeme und Unterstützung bei technischen Fragen. Service Manager (m/w/d) Wir suchen
team resources. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to ensure all agreed targets and Service Level Agreements are met and emergency incidents are managed and resolved within the
develop the team resources. As a Service Owner and Recovery Manager, you will need to ensure all agreed targets and Service Level Agreements are met and emergency incidents are managed and resolved within
NEW YORKER sucht in Braunschweig eine/n IM IT Service Management - Prozess- und Service Level Manager* (ID-Nummer: 12001344)
NEW YORKER sucht in Braunschweig eine/n IM IT Service Management - Service und Configuration Manager* (ID-Nummer: 12001287)
Für unseren internationalen Kunden, einen der größten Anbieter energieeffizienter, ressourcenschonender Technologien, suchen wir eine/n IT Service Manager (m/w/d). Ihre Aufgaben Sicherstellung
IT Baden-Württemberg (BITBW) sucht in eine/n Service Portfolio und Service Level Manager/-in und stellvertretende Teamleitung des Teams Service Portfolio und Service Level Management (w/m/d) (ID
The team Business Development Parts & Services is part of the Global Service Product Management of the Nordex Group. We steer the development of the After Sales business, manage the product portfolio
The team Business Development Parts & Services is part of the Global Service Product Management of the Nordex Group. We steer the development of the After Sales business, manage the product portfolio
Ihre Aufgaben: Hauptverantwortlicher Projektingenieur in Service-ProjektenUnterstützung der Manager Technical Support bei Reklamationen und Optimierung von In-service ProduktenKoordination
und koordinierst daher zwischen Key Accounts, Sales Management und Technik Administration: Du übernimmst administrative Tätigkeiten, bearbeitest Angebote und unterstützt die Sales Manager bei der Kundenbetreuung
protection, with headquarters in Germany. Our strong focus to increase our market share in Australia and to develop further our local sales and service entity creates an opening for a Area Service Manager
einen IT Request Manager (m/w/d) Service Operations Ihre Aufgaben Entgegennahme, Einordnung und Kategorisierung von Anforderungen, Service Request und Störungsmeldungen sowie Benutzeranfragen
einen IT Request Manager (m/w/d) Service Operations Ihre Aufgaben Entgegennahme, Einordnung und Kategorisierung von Anforderungen, Service Request und Störungsmeldungen sowie Benutzeranfragen. Entgegennahme
Klüh Service Management GmbH sucht in eine/n Customer Support Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 12115407)
S-Communication Services GmbH sucht in Berlin, Düsseldorf, Stuttgart eine/n Customer Support Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 12102803)
wir einen engagierten Keyaccount Manager für den Bereich Customer Service Management für den DACH-Raum, der unsere Kunden professionell und freundlich betreut. Dein Arbeitsumfeld – das erwartet Dich Kundenunterstützung
Ihre Aufgaben: Hauptverantwortlicher Projektingenieur in Service-Projekten Unterstützung der Manager Technical Support bei Reklamationen und Optimierung von In-service Produkten Koordination
Customer Service Manager (m/w/d) Unser Angebot: Spannende Jobs bei interessanten Unternehmen wie Airbus Operations, Airbus Defence & Space, Premium Aerotec sowie der luftfahrt
our claim: You drive, we care. Become part of our diverse, dedicated and unique team! What you can expect As a multitasking talent, you manage to actively listen to our customers and operate the
our claim: You drive, we care. Become part of our diverse, dedicated and unique team! What you can expect As a multitasking talent, you manage to actively listen to our customers and operate the